lördag 22 februari 2014

Senaste nytt.

Vi är i storstan och myser med bästa vänner och bebis. Åh vad jag är kär i detta lilla knyte.

Snart blir det middag från "Det svenska sushiköket"....har bara ätit där en gång tidigare men ooohh så gott det var, så då passar vi på idag när vi är i närheten. Konstigt egentligen att det inte blivit av tidigare? :)

En vecka sen jag bloggade senast (fick visst ett ryck då och slängde upp nya inlägg två dagar på raken...liksom...VA?!)

Ska kolla bland mina bilder och se om jag fångat något spännande...



På väg upp till Stockholm förut.


På bio igår. Väldigt bra film (The monumentsmen) men jag somnade ändå. Hmpf. Tredje gången som jag slumrar till på bio. #jagärrättpinsam #menjagsnarkarinteivarjefall


Nya blommor.


Vi fick låna Kenzo en dag <3.


Uppäten Japp på en av mina "tvådagar"...mycket bra att inte bli frestad ;)...(inne på sjätte veckan med lunchpromenader, periodfasta och vitaminknaprande och OM jag känner mig piggare...wow!)


I morse när jag vaknade sken solen och jag blev jätteglad.


Bakade scones idag igen. Hurra!

Annars har det nästan varit som en helt vanlig vecka.

Vad har du hittat på då?

Xoxo

Inga kommentarer: