söndag 27 juli 2014

S(k)öndag.

Jamenduvet. Ibland har man sådana dagar när man känner för att göra...hm...få se nu...absolut ingenting.

Idag är en sån dag.

Så jag har inte gjort så mycket. Spelat yatzy. Sökt cool musik på youtube. Slumrat på soffan. Kommit på att jag glömt bort att äta lunch men återgäldat det med smarrig ost och skinksallad...okej då. Kassler. Sak samma.

Pratat med mamma rekordlänge och sen har jag badat med grannen.

Har visst hittat på en del idag ändå. Men bara sånt som fallit mig in! Och igår hade vi spakväll, jag & grannen...medan resten av gänget har varit i Järvsö och cyklat downhill. Hade varit superskoj att haka på...men jobb och lite annat gjorde att jag fick hoppa över årets tur.

Fantastiskt snygg kände jag mig.





Gänget i Järvsö.

Hoppas allt är fint med dig!

Xoxo

1 kommentar:

mamman sa...

Jamen så himla fin du är :) Skönt att ni haft det bra, längtar efter nästa vecka så jag får en stor kram :)