måndag 25 augusti 2014

Den där lilla vägen.

Ibland går man den där lilla vägen...down memory lane. Sitter på tåget på väg hem från utbildning i Sthlm. Snart är det tre år sedan jag och min resväska hoppade på tåget hemma i Töreboda för att efter ett halvår i Skövdebutiken testa mina vingar i Stockholm.

Jag är egentligen en ganska rädd och orolig människa och ibland är jag förvånad över att jag vågade...men jag har aldrig ångrat mig. Blod, svett och tårar, men ojoj vilken erfarenhet och vad jag växte som människa.

Och jag är så otroligt glad över att ha fått lära känna alla härliga Urpor :).

Det var så mycket nytt, så många intryck. En resa i sig...och så hade jag och Prince Charming precis blivit tillsammans...och det var ju också en resa...nykär och distansförhållande.

Ibland saknar man den där tiden men det är så skönt att ha "hittat hem" och landat i Nyköping :).



Jag och min klippa, mitt ankare och min inspiration <3.

Xoxo

1 kommentar:

mamman sa...

Hm! Jag blev tvungen att tänka efter hur lång tid det egentligen var, men kom fram till att du hade helt rätt :( Då måste ju Daisy vara 10 år och Douglas 7 (kanske 8)?