tisdag 11 mars 2014

Gött o leva!

Har lite svårt att komma till ro ikväll. Så är det ibland...och då får jag väl passa på att blogga då ;).

Hade en fantastiskt mysig helg hemma-hemma med många nära och kära fastän man saknade minst lika många. För bilder från både middagar och köksrenovering hänvisar jag dig till min fina mammas blogg :)...

Tack alla inblandade för bra energipåfyllnad! (Tänk vad bra jag har det som fylls av energi både från familj, jobb och vänner!)



Jag hade denna bilden från Thairestauranten i Töreboda. Absolut värt ett besök. God mat och trevlig personal!


En liten vårblomma...eller tre?


Och en fin gammal katt fångade jag på bild. Valborg är inne på sitt 16:e år där hemma i Levsäng.


Hon har aldrig varit så kelig som nu...även om hon ser ut att göra visst motstånd på just denna bilden.


Idag har jag jobbat och köpt bär. Minsann. Älskar måndagar mer än någonsin sen jag körde igång 5:2. Även om helgen lämnas bakom en som en enmanna-stafett i moffande av det ena mer onyttiga än det andra så är måndagen helt NY och man kan börja om. Göra om och göra rätt :)...

Har överlag fått bättre matvanor sen jag började min nya livsstil och känner hur jag dag för dag mår bättre både i kropp och själ...skön känsla!

Har satt foten på gymmet idag också. Första gången på läääänge!

Och sen har vi kommit på exakt hur vi ska fixa vår egen renovering. Hurra!

Livet känns bra! Det ska va' gött o leva! :D

Xoxo

1 kommentar:

ADARAS Blogazine sa...

Vilken söt kisse!! <3