torsdag 13 mars 2014

Fy mig!

Rolig vecka. Mycket att göra och då trivs jag som fisken men jag saknar att inte hinna umgås med Mankan och Susanna (och Jason såklart) nu när de varit nere mycket just denna vecka...men alltså, snart bor de ju här och då har vi all tid i världen.

Saknar familjen söt också...alldeles för längesen vi sågs! <3 kom på nu att jag inte ens svarat på Sandras senaste sms...fy mig! Ska göra det istället för att blogga långt inlägg ;)...

Ville mest bara kika in och säga hej :). Hoppas allt är fantastiskt fint med dig och att du också har haft en fin vecka!

Bjussar på veckans få men härliga mobilbilder.



Mums!


Solsken och yes (!) jag har fått mina murgrönor att överleva!


Moi i snyggt halsband från jobbet 😊.


Älskar nytränade känslan. Kommer bli medlemmar på Nordic från och med nästa vecka...har satt upp träningsmål och jag är fokuserad, hurra!


Mitt älskade Nyköpingshus <3. Från gårdagens lunchpromenad :)

Inga kommentarer: