måndag 17 mars 2014

Måndag.

Gokväll!

Jag känner mig glad, pigg och harmonisk ända in i själen. Fantastiska känsla! Inget särskilt har hänt heller utan jag tror att det är en blandning av vitaminer, promenader, femtvå, finaste familjen, bästaste vänner, roligaste jobbet och att jag har slutat att ställa alldeles för höga krav på mig själv :D...

Har haft en skön helg bortsett från att jag råkade återställa telefonen igår och helt plötsligt behövde ha ett lösenord för att få in säkerhetskopian. Tog mig halva dagen att försöka lösa men utan resultat. Har aldrig behövt lösen förut...såååå...nu har jag fått mig en rejäl rensning istället. Allt borta :(... Som tur var hade jag kopierat alla bilder. Hurra för mig! Hehe.



Var hemma hos svärisarna igårkväll och jag fick pyssla loss med lite lera. Blir som barn på nytt! Foamclay som självtorkar, skoj!


Från dagens lunchpromenad. Ser vårigt ut, men blåste iskallt och än dröjer det nog tills det blir riktig vår...

Och idag skaffade vi äntligen gymkort igen! Kör på nya gymmet inne i stan...helt ok! "Ta en bild när jag ser lite vig ut" sa jag. Vilken muskel jag egentligen stretchar har jag ingen aning om och om jag ser särskilt vig ut....njäe...men här är bildbevis ivf, haha.






Efter jobb och träning blev det aw-fika och jag GLÖMDE min tvådag. Va?! Haha...det har aldrig hänt! Inne på tionde veckan nu så en fuskisdag är nog helt ok...om inte annat har jag ju 6 dagar kvar på denna veckan ;)...

Allt bra med dig min vän?

PS: kika in på mammas blogg, efterbilder på köket finns upplagt!

Xoxo

Inga kommentarer: