fredag 25 april 2014

Thank you for the music.

Hejhej!

Stressvecka med fredagskväll nyss hemkomna från stan och jobb/gym. Plockade varsin sallad på Coop och nu ska vi kolla på film för att insupa litegrann av vad andra människor kallar fredagsmys ;). Längtar tills Prince Charming och Co. byggt klart butiken och vi får lite normala dagar igen :). Inte långt kvar nu!



Dagens middag :)...


Jag och pc på påskafton.

När bloggade jag senast egentligen? Känns som jag aldrig riktigt hinner längre...men det gäller ju att ta sig tiden...jag tycker ju att det är så roligt att skriva! Måste. Lära. Mig. Att. Balansera. Tiden.

Igår började jag och Susanna sjunga i kör. Både stolt och oerhört glad över att äntligen ha tagit tag i det och komma igång med musik igen :)...vi sjöng "Thank you for the music" när låtarna till Vaöborgsmässoafton var genomkörda...en av de första låtarna jag lärde mig och jag har ju en förkärlek till ABBA :D.



Xoxo

1 kommentar:

mamman sa...

Är du stressad min kära?