torsdag 1 maj 2014

Första maj.




Äntligen maj månad! En av mina favoriter på året faktiskt! Hade sett fram emot idag och lite mc-åkande men det blev inte av (Hubert står fortfarande obesiktigad) så då var jag elak och önskade dåligt väder så att jag inte skulle behöva sitta och vara ledsen över att det var perfekt mc-väder dessutom...haha. Min önskan slog tyvärr in. 10 grader ute...burrburr.


Det får bli en innedag helt enkelt. Piffa lite i slottet och njuta av att vi båda är lediga. Wow! Började dagen med en smoothie. Mums! 2 dl yogurth och lite frysta hallon och ananas...testa, hur gott som helst!


Beställde nya träningsdojor igår. Mycket mer Joy kan det väl inte bli? De och min nu-har-jag-nått-min-målvikt-present till mig själv klickades hem. Har 1,7 kg kvar men tvivlar inte på att jag kommer att ha nått dit den 8 maj...

Ja...vad har hänt sen senast då? Massa jobb. Snart är det öppning för Stefans och familjens nya butik och jag hänger på som en liten svans. Blir Prince Charming kvar i stan så blir ju jag det också ;)...har alltså blivit en hel del jobb för mig också men jag har tränat en del också. Älskar utmaningar och älskar att nå mål och har varit rätt duktig på det sen jag kom igång med att gå på gymmet ordentligt igen :)...har testat Zumba fitness också, jätteroligt och det passet kommer jag absolut att gå på fler gånger!


Var ute och käkade med Tobbe och Michelle förra veckan för att fira hennes nya jobb. Testade nya stället i stan (st, Annes), även det kommer få sig fler besök. Gott och bra!


Och dagen efter hängde vi hos grannarna, jäste i solen och myste med J som redan blivit tre månader! Underbara vänner, tack för att ni finns <3.

Hoppas du får en fin första maj!

Xoxo

Inga kommentarer: