måndag 14 juli 2014

Hejhej!

Hemkommen från en vecka i Turkiet och jag känner för att blogga lite så då passar jag på :).

Hoppas allt är fint med dig min vän och att du hittills har haft en bra sommar! Det har jag, dock lite tråkigt väder därav en sista minuten till Side.

Det var ett tag sen igen! Har varit midsommar och ny månad emellan. Kors vad tiden går!



Innan jag gick på semester försökte jag bli duktig på de där lunchpromenaderna igen. Självdiciplinen har varit låg det senaste...men en och annan promenad och fin bild fick jag till :).


Startade min semester med att åka hem-hem :). Mysigt! Träffade äntligen Maja som jag inte sett på flera år. Skoj!

Sem blev det alltså ut på vift igen. Har haft en härlig vecka med sol och bad. Tog varje dag som den kom och njöt av livet. Funderar på att slänga ihop ett litet separat Side-inlägg men kan ju bjuda på ett par bilder under tiden :)...


På väg ut på middag.



Lata dagar...


Gott och svalkande.


"Jag har hört om en stad ovan molnen" dyker osökt upp i huvudet när man tittar ut genom fönstret ifrån ett flygplan.

Xoxo

1 kommentar:

mamman sa...

Hej min kära! Det du skrivit här kommer inte fram när man går direkt in på bloggen - man kan bara gå genom Facebook?
Hur som så verkar det som ni haft det bra och skönt i en hel vecka <3
Hoppas sista semsterveckan också blir bra :)
Kramis!