fredag 6 juni 2014

Sen sist.

Hejhejhej!

Nu är det så där skämmigt längesen igen men om jag ska vara helt ärlig så har jag inte så mycket tid. Jag önskar att jag hade mer, eller tog mig mer tid för bloggen...för jag älskar ju att skriva.

Hursomhelst så blir det ju mer att berätta om när man uppdaterar mer sällan. Det har tillexempel hunnit bli juni...






Vi har tagit första hojturen sen Åre-resan 2012. Det ni! Som jag längtat! 29 maj var det faktiskt...så nu hamnade bilderna lite tokigt...men en fantastiskt bra dag var det! <3


Aw med jobbet har hunnits med också. Mysigt!



Jag har varit duktig med träningen. Köpt nya skor också, nöjd! :)


Och sen så har vi röstat i EU-valet. Nu kanske du undrar vad denna bilden har med valet att göra? Svar: jag vill leva i ett sammanflätat fredligt samhälle där alla är lika värda och där kärlek är större än hat och maktbegär...


Förutom ovanstående saker så har äntligen Rustica öppnat. Jag är så stolt över min fina Prince Charming med familj. Vilket otroligt jobb de gjort! Kanske skrev jag om detta i mitt förra inlägg? Om så är fallet så är det ändå värt att nämnas igen :)

Hoppas allt är fint med dig min vän!

Xoxo

1 kommentar:

mamman sa...

Kära älskade!
Jag är så himla glad ikväll och jag har så bra vibrationer. älskar dig, var rädd om dig och du behöver inte publicera det här- det kan vara mellan oss <3