söndag 18 maj 2014

En vecka till har gått.

Som vanligt springer tiden i tron om att den är med i något jäkla sprintlopp! Hänger inte med...

Men har haft en rätt härlig dag!

Sovmorgon till nio, frukost i solen, långpromenad, "fikat med mamma" på altanen :) (älskar mobilen!) schemaläggning, telefonbabbel med min vän Sandra och nu väntar jag hem Prince Charming som jobbat hela dagen lång.

Lämnar förhoppningsvis allt extrajobb bakom oss nu och blickar fram mot de lite mer normala 100% som de flesta andra arbetar ;). Den som lever får se.

Hur mår du? Haft en bra helg? Ska du göra nåt skoj i veckan? Gjort något spännande i veckan som gick?



Jag var hos stans bästa frisör häromdagen! Blev ett riktigt ljushuvud :). Vill du se bild?


Har varit halvkass på både promenader och träning. Och femtvå. Nya tag i veckan som kommer!


Igår hjälpte jag till på Rustica. De öppnar på tisdag och det börjar verkligen se ut som en (riktigt rolig) butik! :). Bilden är från efter en brottningsmatch med en massa posters. Vi var inte sams. Men till slut fick jag ordning på det. Det gäller att visa vem som är chef! :)


Blev för tredje gången denna vecka serverade grymt god mat hos världens bästa grannar och vänner igår. TACK för att ni finns <3. Ni har några middagar innestående :D.

Xoxo

1 kommentar:

mamman sa...

Du är bäst <3